spottestet

Idag gjorde jag spott testet när jag klev upp. Alltså då man spottar i ett rumsvarmt glas vatten för att se om man har candida i saliven. Har tänkt göra det ett tag. Var länge sedan sist. Och jag har länge känt att det kanske är borta. Har ju behandlat den här skiten i ett halvår nu så tänkte att kanske det hunnit försvunna.
 
Testet visade dock att det fanns kvar. Men mycket mindre än när jag började för ett halvår sedan. Bara att kämpa vidare då. Jag har ju fuskat med maten lite senaste månaden. Ätit majs bland annat. Och choklad blev det under julen. Även lite chips unnade jag mig. Åt faktiskt thaimat en gång också. Så gott!!!
 
Men mängden candida i min kropp har i allafall minskat kraftigt så det känn otroligt skönt. Min kamp ger resultat. Det går åt rätt håll. Några månader till med Naturläkemedel och strikt kost så borde det försvinna helt. Känner mig peppad nu när jag såg att det senaste halvåret gett bra resultat.
 
Vikten har stått stadigt ett tag. -18 kg. Har inte gått ner mer ännu i allafall. Men det viktigaste är att jag blir frisk från min candida albicans. Och jag börjar se ett litet ljus i den här candida tunneln jag vandrar i.
 
/Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0