viktnedgång

Jaha det går sakta nu. Jag går fortfarande ner i vikt men inte alls i samma tempo längre. -18 kilo nu. Det kanske är tur det så jag kan ha mina nya kläder lite längre. De har ju blivit för stora ganska snabbt tidigare. Dyrt är det också att köpa kläder hela tiden. Mina mediciner kostar mig nog med pengar.
 
På tal om mediciner så beställer jag oftast från Naturprodukter.se och de är jäkligt snabba att leverera måste jag säga. Jag beställde sent i fredags och idag fanns det i brevlådan. Den sidan rekommenderar jag om ni vill beställa på nätet.
 
Att vikt nedgången inte går lika snabbt som tidigare kanske kan ha lite att göra med kosten också. Jag försöker fortfarande hålla sträng diet. Och det går bra hemma men då och då är jag ute med jobbet och äter lunch. Försöker även då tänka till men jag har ju inte kontroll över vilka ingredienser som används i maten då.
 
Nu i jultider så har det också blivit lite slarv. Fick en så stor och fin chokladask från jobbet. Verkligen fin. Har inte sett den i någon butik så jag misstänker att det är beställningsvara. Jag åt faktiskt 5 praliner ur den igår. Det var så gott. Men bra gödning för candidan också. Hoppas verkligen inte att det blir bakslag av det.
 
Kommer säkert bli mer slarv imorgon när det är julafton. Men sen blir det att återgå till samma stränga diet som tidigare. Tänkte börja dra ner lite på mediciner också snart. Ett försök och se hur det går. Blir det för jobbigt så får jag återgå till samma mängd igen. Det återstår att se hur det går.
 
Önskar mina läsare en riktigt god jul!
 
/Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0